Monday, December 28, 2009

*ni gambar pagi raya, blum mandi lagi, org bangun nak pegi sembahyang raya, die pun bangun jugak..tido lambat bangun awal*

piji skang dah makin comel..mak kata piji dah pandai berlari, dah pandai aminkan doa makan..haha, chumel betul anak buah ratu sorang nih...

baru2 ni piji balek kg, tp achik (ratu) die ni xdpt balek sebab pegi rompin...sedihh tak terhingga ok..so, utk lepaskan rindu, ratu pun telefon lah umah kat kg, sebab nk ckp ngan piji...

haha, kelako oke..die cakap "aaaa, aaaaaaaaaaa, aaaaaaaaa" jer...suare dah la besau, kelakar jer..pastu die merengek2 nangis sebab kaco die ngah wat aktiviti lasak die berlari ke hulu ke hilir...ngah die suke2 lari kena jawab telefon lak, mesti die cakap camtu..hahaha

piji ni memang xbole duduk diam, tambah2 bile dah dapat kaki (org tua cakap dpt kaki tu maksudnyer da boleh jalan), banyak je aktiviti die, satu rumah pn mampu die pusing xpenat...

gambar nun waktu die mule2 belajar berjalan lagi, ni raya ke-2 dulu, dah lama xjupe si chomel orang nih..rindu oke!! ibu die pakaikan die baju lebah, haha..kelako sebab die mcm rimas je baju tu ad cap, sengat2 lebah sekali.. mesti dlm hati die membebel, "hish, x macho la pakai2 mcm nih!" haha...

ini gambar raya ke-4, waktu kami2 pegi jalan2 dekat cameron..hepi tol die kalo dapat abah nyer pegang..anak buah ratu sorang nih memang suke ketawa, kalo dapat die ketawa, satu rumah bole gelak, comel sangat, dah la suara besar, bile ketawe tunjuk2 gusi yang xad gigi tu..haha, kelako.

ni kat taman strawberry, die nak jalan sendiri oke..xmo pegang2, x macho..hahaha..tengok lah rambut nyer tu..halus mulus jer..xyah sikat pun xper..waktu ni berat die xsilap 10kg ..berat ya hamat..

ni kat atas ladang teh BOH..cuaca dah la sejuk, ngan angin bertiup kuat betol..tp si kecik ni maintain jer, ap kisah..budak macho la katakan..hehehe

kenapa buat entry nih??
jawapannyer sebab ratu rindukan si kecik nih..dah dua bulan lebih xjupe..alahaiiii, ntah2 sok jupe dah pandai bercakap dah piji ni..

4 comments:

Redbloodsnow said...

alolololo...mmg cumel ah piji nih. pp montel nah weh. geram zie nk cucuk gune jarum kasi meletups...hahaha

:P

Ratu Cinta said...

hahaha..ayoyo, jangan la cucuk ngan jarum dear, nati pp die xgebu ag, xmontel, haha.. cubit2 kasi pipi die merah..hahaha

Nurfazliyatun said...

Comelss sgt~Geram tgk pipi dia.
Badan bam2, dia minum susu ibu kan, tu sbb sihat..susu ibu is the best!~ sonok tgk dia yg aktif & comel tuh.

Ratu Cinta said...

haha..susu ibu memang d best..tu sebab insyirah pun dah bam2 mcm piji gak..hahaha

nati bile insyirah dah pandai berjalan, kompom kak ida tambah kurus kejar die.. =)