Wednesday, December 30, 2009

kongrets dear ..(^_*)

*memang dah jadi adat org perak tepak sireh ni wajib ditukor2 oke..xad bukan bertunang maknenyer..hehe*
tahniah aja!!..dah jadi tunangan org kan..
kite ucapkan aja bahagia dengan cik abg nun sampai ke akhir hayat, cepat2 naek pelamin tau lalink...amin~

ha..inilah aja a.k.a tunangan org tu..hehe, selamat dah majlis tunang2 tu minggu lepas..cantek la baju aja tu..net tu lagiiiiiiiiiii tantek..i likeeeeeeeeeee!!

ratu tak dpt pegi majlis tu, tp gambar ni curik dr fb aja..haha..bahagia jua akhirnye sahabat lama ku ini...

aja ni kawan sekolah ratu dulu..dari form 4, form 5..kami sama2 satu kelas..satu geng gitu..termasuk la alya, yam, intan, farah..kami ad 6 org dlm satu geng..haha, ad lak maen geng2 kan..act satu kelas geng..tp sebab kami duduk satu baris, kire geng baris la tu..haha
*rindu lah nak kumpul sama2 lagi, mkn laksa..haha*

pastu xsampai situ jer..kami satu matrikulasi, kat kedah nun..tp aja sains hayat, ratu lak sains fizik..tp duk satu blok lagi tu..memang kuat la jodoh kami..haha

dedulu waktu mule2 masuk matrik, ratu xad hphone..ye la, zaman dedulu, mana ad hp2 ni..dulu hp mahal lah..tp aja ad hp..hehe, baek la die bg pinjam2 utk jwb calling2..dan sampai situ je la kami bersama, aja dapat UPM, ratu dpt UKM..tp stil sebelah2 je, serdang ngan bangi mana jauh..tp jarang ketemu ok..hehe

ini dia cik abg aja..cikgu kat sabah tp org perak jugak..hehe..satu set baju purple tu..seswaiiiii!!
aja cyg, moge berbahagia selamanya tau...SELAMAT MENJADI TUNANGAN YG BAEK2 SELALU!!!

2 comments:

Redbloodsnow said...

lawa tapak sireh tuh weh kak. ooo adat org perak gtue ea :)

Ratu Cinta said...

a'a, cenggini la adat org perak..wajib ade tepak sireh tu..pastu tukar2 isi dalam nyer tu..ad buah pinang, kapur mcm2 ag..hehe..

kalo zie ad sijil tunang, kat sini laen..hehe

tp best gak kalo ad sijil tunang kan??hehe...