Wednesday, November 11, 2009

Tak nangis

seperti biasa minggu ni Mr.Faez ad kelapangan utk menemani ratu luch..so, pukul satu jupe cari2 tempat utk makan2..pastu singgah kedai kat seksyen 9..kat situ boleh tahan la ramai org..semangat tol nak mkn bile tengok lauk2 die sangat la banyak..rabun nak pilih yang mana gitu..

so, ratu pun pilih la ayam, sayur kangkung dengan sambal belacan + tempoyak seperti biasa..waaa, sangat2 tak nangis mkn nyer...

kalo tengok rupe memang menyelerakan uols..nyam2 ..tapi bile dah masuk ke mulut, huhu ayam die macam dah lama jer, macam dipanaskan berkali2..waaa, xnangis la mkn macam ni..sambal die pun masin2..huhu

so, mkn pun xberapa nak habes gitu...
p/s: pakcik kedai, kalo mkn tu xberapa nak elok dah, jgn jual lagik tau..sian kat customer yg mengharap nak mkn...huhu

2 comments:

Redbloodsnow said...

fuhhh nangis bek awal² lg akak ckp x nangis. klo tidak...nyebok jek zie nk terkecur melior bagai..hehehehe

gamba mmg nampak nangis kan kak...cittt cittt..hehe

Ratu Cinta said...

a'aa..nampak memang la sangat2 nak nangis..besa gedabak lak ayam nyer...haha, akak tau zie memang penggemar ayam, akak pun penggemar ayam gitu..kiki