Wednesday, November 25, 2009

makan malam

malam tadi Mr.Faez roger nak pergi pasar..ok2, no prob..pasar kan tempat yg best utk pusing2 tengok mkn.hehe..pusing2, alih2 beli air soya cincau jer..sebabnyer Mr.Faez kekenyangan, ratu perot ok2 jer, tp kalo dpt isi lagi, Alhamdulillah..

so, mlm td pas pusing2 pasar kami dinner ngan kak ida n family..sebabnyer kak ida turun bangi, so boleh lah dinner sama2 lagik..owh..yang baju merah tu azah, merangkap adik Mr.Faez ngan kak ida..gambar adalah gelap sebab restoren tu kurang elektrik..hehe, walhal henset ratu xberapa nak power..kihkihkih

azah nih single lagik tau..sape nak berkenalan boleh lagi kot..haha, sesi menjaja ler pulak..
insyirah waktu tu baru bangun dr tido..kuat tido ok budak chumell nih..sebab gambar xberapa nak jelas, meh kite layan gambar insyirah waktu kamik mkn steamboot itu hari...

alahai comeinyer anak buah papa roti nih...pakai lak topi ala2 rabit..hehe, bertambah2 chumel di situ..pipi dier dah bertambah debu..kikiki

p/s: insyirah nak jadik mcm anak buah mama roti ke..si piji tu..pipi dier lagi gebu, sampai org panggil kanak2 obes..apa2 pun kalian tetap comeiii..hahaha

achik rindu dekat piji =(
..slalu ajak ibu ngan abah balek kg tau..huhu


tetibe sedih teringat kat anak buah sorang nih..sayang bangat sama dia okeee

0 comments: