Wednesday, November 11, 2009

Serangga Berdaun

agak2 senang tak nak jupe serangga cenggini uols?? cantek x? unik tak?..badan die sebijik cam daun, kalo sekali pandang memang tak terfikir ni bukan daun sebenarnyer...pastu nampak tak die punya kaki2 tu, wah2 sebijik macam daun yg kering gitu...saiz die lak mcam daun biasa jugak, terlebih terkurang 3-4cm camtu..

hehe, ini adlh pinjaman sementara dr makcik cleaner (penemu serangga ini)..hehe..ratu ternampak die tengah maen2 kat penyodok sampah dier..pastu sembang la:

Ratu Cinta: buat ap tu kak?(walhal bole panggil makcik tp saje nak nampakkan makcik tu mude belia gitu..hehehe)
Makcik: ni ha..sepanjang hidup baru penah nampak binatang mcm ni, mcm daun (wah2..binatang gitu)
Ratu Cinta: a'a, sebijik mcm daun

pastu bla bla bla bla...kak, pinjam kejap tau, nak tunjuk budak2 opis.hehehe

2 comments:

Redbloodsnow said...

uiii..mmg sgttttttt lah payah nk jumpe serangga tuh taw kak. pssttt..sile awetkan menatang tuh..hehehe

indah kan ciptaan ALLAH SWT...subhanallah :)

Ratu Cinta said...

hehehe...memang indah ciptaan ALLAH,sangat2 indah zie... zie pun ciptaan Allah yang indah (^_^)