Wednesday, November 18, 2009

Darul Syifa'

ingat tak pasal kejadian makhluk nakal tu?? malam tu kan Mr.Faez terus bwak ratu pegi Darul Syifa'..utk pulihkan semangat gitu..hehehe

waktu kat situ bagitau la prof madya ustaz tu ap yg dah berlaku...(hehe, dpt berubat dgn pensyarah ukm lagiiii tau, hehe)..tersenyum die tanya kolej mana ratu duduk, hehe, rupenyer dier pensyarah kat ukm, patot laaa...dier dah biase dengor crite2 makhluk nakal ni kot..

dah las2 tu baru ler tau rupenyer ustaz tu sedara mara Mr.Faez jugak..huhu, jejak kaseh di situ okee...ha, inilah air yg ratu dpt malam tu...


buat mandi 3 kali (3 hari berturut2), minum dan wat renjis sekitar bilik..Alhamdulillah, skang semangat makin pulih, dah boleh tido kat bilek seniri tp still terjage2 tengah2 tidooo tu..takpe2, amek masa nak kembali pd normal nihhh..hehe

so, lepas balek dr Draul Syifa', kami pegi mkn2 kat Pulau Mutiara..


ha, inilah yg paling glemer kat kedai PM..char kuey teow, sedap2, berbaloi2 tau, rm2.50 jer..rasenyer yg duduk bangi ni memang tau tempat ni, kat paso mlm pun ader okee..ini menu Mr.Faez..kalo Mr.Faez xbrape lapo, inilah fevretnyer..hahaha


seperti biasa ratu makan mee kungfu..ini pun kes kalo xbrape lapo, inilah menunyer..kalo lapo haruss nasik jadik keutamaan okee..pertama kali order mee kungfu kat PM, ehmm boleh tahan la rasanyer, cume seafood nyer xder, ayam jer..hehehe, cam pelik lak bile mkn mee kungfu xad sotong udang bagai..takpe, janji kuahnyer sodappp!!


gambo org sedih memikirkan nak tido mana mlm tu..akhirnyer, nadia jemput tido bilek dier, sedikit tenang di situ..



Mr. Faez yg gumbire sebab kekasih hatinyer dah ada tempat utk tido..sian tau Mr.Faez pun tolong pikirkan alternatif utk buah hatinyer ni tonanggg..hehe, mekaseh abg..

2 comments:

Liyana said...

awak gi darul syifak yang mana?
saya nak tau lah, nak ubatkan ayah saya.

Ratu Cinta said...

owh..darul syifa' kat bangi..liyana duk area mana?rasenyer darul syifa ad kat banyak tempat..tempat tu ok, sesuai untuk berubat..