Friday, February 12, 2010

disebabkan makcik yang menjual nasik lemak nih sangat lah kuat senyum..so, adalah menjadik sangat seronok utk membeli2 brekpes di pagi hari..hehe

nasik lemak nyer sedap dan banyak oke die taruk nasik tu..siap mintak kurang lagik nasik yg die bubuh tu..dan kalo kite minta lauk, die kasi banyak jugak oke..tp semenjak dua menjak ni MB mintak lauk kerang jer..sedap!!! winksss

bukan malas nak makan dlm pinggan, tp mkn macam nih kan lebih menyelerakan..hahaha..tambah lak ngan air nescafe panas2..meletop!! sambil mkn bukak FB jap..hehe, layan gambar2...sape mahu order????